نرده پله پیچ

نرده پله پیچ حفاظ ساخته شده از متریال مختلف همانند فلز، چوب و شیشه است که وظیفه عدم سقوط انسان و اشیاء را  از زوایای مختلف  انواع پله به خصوص پله پیچ و  پله دوبلکس بر عهده دارد. انتخاب متریال مناسب برای ساخت نرده پله پیچ به سبک و طرح ساختمان بستگی دارد، هر چند که می‌توانید با توجه به سلیقه خود نرده پله پیچ را انتخاب کنید.  پله پیچ از ترکیب و اجزاء مختلفی ساخته میشود. مهم ترین بخش پله پیچ شاسی آن است که با استفاده از فلز یا چوب ساخته میشود. میتوان گفت که تمام وزن پله و نرده پله پیچ بر روی شاسی سوار میشود. بنا بر این حقیقت انتخاب یک شاسی مهندسی و مقاوم میتواند پله پیچ را از هر گونه مشکلی همانند لرزش در امان نگه دارد.

نرده پله پیچ

نرده پله پیچ

در تولید شاسی پله پیچ و نرده پله پیچ باید از متریال مرغوب و درجه یک استفاده کرد. علاوه بر این رعایت اصول مهندسی، نکات ایمنی و استاندارد های تعیین شده در ساخت نرده پله پیچ اهمیت فوق العاده ای دارد. بهترین روش برای ساخت نرده پله پیچ تولید آن با استفاده از الگو در محل کارخانه های معتبر نرده پیچ است. بدین ترتیب که بعد از اندازه گیری و ساخت الگو نرده در محل کارخانه تولید شده و سپس برای نصب به محل پروژه ارسال شود.

نرده پله پیچ

نرده ساده

نرده پله ساده

نرده پله پیچ ساده لیزری

انواع نرده پله پیچ

راه پله از هر طرح و مدلی که باشد نیاز به نرده دارد. گرد و مستقیم بودن راه پله است که مشخص میکند چه فرم و طرحی برای نرده پله ویلا یا ساختمان شما مناسب است. انواع پله ها دوبلکس، حیاطی، ویلایی و تجاری نیازمند حفاظ و نرده هستند. انتخاب مدلی زیبا، هم سان با محیط داخلی یا خارجی هدف شما است که ما در مجموعه حفاظ سازه دسترسی به این هدف که همان انتخاب نرده پله زیبا و مقاوم است را با مشاوره و بازدید رایگان تسهیل خواهیم کرد.

نرده پله فرفورژه

نرده پله پیچ فرفورژه

مجموعه حفاظ سازه در زمینی به مساحت 6000 متر مربع در جنوب غربی استان تهران در شهرک صنعتی زواره ای واقع شده است. تولید انواع نرده راه پله، درب پارکینگ فرفورژه ، مدرن و نرده حفاظ روی دیوار از محصولات این مجموعه تخصصی است. مشاوره و بازدید رایگان به صورت تمام وقت با هماهنگی قبلی در سر تا سر ایران انجام میشود. شماره تلفن های مستقیم  مدیران فروش مجموعه  09124403540 _09121351284 جهت مشاوره و دریافت کارشناسی در اختیار شما قرار دارند.

 

نرده پله پیچ فلزی

نرده پله پیچ چوبی

نرده پله پیچ فلزی و چوبی دو مدل از کاربردی ترین انواع نرده پله محسوب میشود که بیشترین تقاضا را در بین انواع نرده پله به خود اختصاص داده اند. نرده پله فلزی با توجه به تنوع متریال فلزی به چند بخش اصلی تقسیم میشود. نرده پله لیزری، نرده پله فرفورژه و نرده پله پروفیلی انواع مختلف نرده پله پیچ محسوب میشوند که با توجه به میزان بودجه و سبک ساختمان و دکوراسیون داخلی انتخاب میشوند. بهترین نرده پله پیچ را میتوان نرده پله فرفورژه نامید، تفاوتی هم نمیکند که نرده ساده و مستقیم باشد یا نرده پیچ و نرده گرد باشد. در پله پیچ تک محور ارتفاع پله تاثیر زیادی در انتخاب طرح نرده دارد. انتخاب نرده برای پله پیچ دو محور کمی راحت تر از سایر مدل ها است. در این مدل شما میتوانید از دو پایه پله زیبا در طرفین استفاده کنید که هر کدام زیبایی خاصی را به نرده پله گرد و پیچ میدهد.

نرده پله پیچ فرفورژه

انواع مختلفی از نرده پله فرفورژه در طی یک دهه اخیر طراحی و تولید شده است به خصوص برای ساختمان های ویلایی و اعیانی. تنوع بالا در این مدل نرده پله سبب شده تا ایران به عنوان یکی از بزرگترین تولید کنندگان نرده پله پیچ در بین سایر کشور ها باشد. محصولات فرفورژه ثامن درب و حفاظ سازه همانند نگینی درخشان در میان کشورهایی همانند عراق، قطر، کانادا، اتریش، امارات متحده عربی، آلمان و …. بدرخشد. کیفیت قطعات فرفورژه، پتینه کاری در رنگ آمیزی از مزایای نرده فرفورژه مجموعه حفاظ سازه بشمار میروند. نرده پله الیزه، نرده فرفورژه رخساره، نرده فرفورژه روسی شاخص ترین طرح های نرده پله فرفورژه بشمار میروند.

نرده پله پیچ لیزری

یکی از انواع نرده پله پیچ که طی چند سال گذشته در ایران مورد استفاده فراوان قرار گرفته نرده پله لیزری است. این مدل نرده را از ورق های فلزی ارزان و گران قیمت با ضخامت های مختلف از 1 میل تا 10 میشود. عدم مشکل در طراحی، ساخت سریع و آسان، کاهش خطای انسانی و مناسب بودن قیمت نرده پله لیزری  به واسطه وزن کم آن مهمترین دلایل استفاده از نرده پله پیچ لیزری یا همان نرده CNC است. در این مدل نرده پله هر طرح و الگویی قابلیت اجرا دارد و شما میتوانید با کمترین هزینه و نیاز به قالب خاصی نرده پله پیچ را در تنوع بسیار بالا تولید کنید. در ساختمان های ویلایی مدرن و مجتمع های تجاری استفاده از این طرح مقرون به صرفه است.

ساخت نرده پله پیچ

پیشرفت علم و استفاده از دستگاه های پیشرفته سبب شده تا ساخت نرده پله پیچ دست خوش تغییرات فراوانی شود. سبک های جدید و مدرن در نرده پله پیچ سبب شده تا تنوع نرده پله پیچ، دوبلکس و ساده افزایش قابل توجهی پیدا کند. محاسبات مهندسی در کنار استفاده از تجربه و تبحر استادکاران خبره سبب شده نرده پله پیچ به بهترین وجه تولید و ساخته شود. در ساخت نرده پله پیچ لیزری و فرفورژه میتوان نرده پله لیزری را به میتوان به عنوان یکی از بهترین انواع نرده پله پیچ برای ساختمان های ویلایی و لوکس دانست.

نرده پله پیچ لیزری

هیچ طرحی وجود ندارد که نتوان با لیزر آن را تولید کرد. ضخامت ورق، تیز نبودن محل برش و صاف بودن ورق محاسن استفاده از این تکنولوژی است. هر چند این مدل نرده راه پله بیشتر در ساختمان های مدرن و کلاسیک کارایی دارد.

نرده پیچ فرفورژه هم از تکنولوژی ریخته گری القایی بهره برده و قطعات فرفورژه  بسیار ظریف، زیبا و در عین حال مقاوم تر از قبل هستند. برای ساخت قطعات بزرگ تر در وسط کادر نرده های پیچ از فلز آلومینیوم استفاده میشود. آلومینیوم هم سبک تر و هم انعطاف بیشتری نسبت به فرفورژه چدنی دارد، به خصوص در پیچ ها که نیاز به نورد قطعات است.

در ساخت نرده پیچ دیگر از برش و جوش استفاده نمیشود، قطعات پروفیل و آلومینیوم توسط دستگاه خم کاری حالت گرفته و در نرده پیچ دوبلکس استفاده میشود.

محصولات حفاظ سازه

چهار چوب فلزی 

درب ویلا

نرده بالکن و تراس

 

به این مطلب امتیاز دهید

5 دیدگاه. ترک جدید

  • سلام
    مهندس نرده ما به محاسبه برخی از کارشناسان باید تند و پیچ باشد ، فرم و نقشه پله پیچ و نرده پیچ را که دیدم به شدت پشیمان شدم و اگر پله پچ دوبلمس ما قرار باشد همانند پله اضطراری خروج باشد قطعا این بخش از ویلا را تخریب کرده و با دقت و مشاوره مجدد پله پیچ دوبلکس را به دست مشاور و طراح می‌دهم ، این ضربه ای است که خودم برای هزینه نکردن طراحی از ابتدا باید بدهم .
    طی تماس تلفنی مهندس شما بعد ازبررسی نقشه امیدوارمان کردند که می‌توانند با تغییر در شاسی نرده پله پیچ‌ ، حداکثر طول پله را با شیب ملایم اجرا کنند .
    ۱- بنده تمام هزینه ها را برای اطمینان خاطر شما پرداخت می‌کنم . و اگر طول پله و شعاع آن به همراه تعداد پله مشخص باشد قرار داد را خم بلافاصله منعقد خواهم کرد.

     
    پاسخ
    • نرده پله پیچ و محاسبه آن به محل نصب نرده پله بستگی دارد. اگر صلاح بدانید و مشکلی نداشته باشید کارشناسان ما از محل پروژه بازدید کنند تا در صورت امکان با یک پا گرد قوس دار در وسط شیب را کم کرده و یک نرده پله دوبلکس یا نرده پله پیچ دار با قوس و شیب کند طراحی و تولید شود.
      در مورد بخش دوم وظیفه کارشناسان ما بررسی نقشه و اجرای نرده پله با توجه به درخواست خریدار است . چنانچه مهندس صادقی با تغییر شاسی کاهش شیب را کارشناسی کرده باشند قطعا این کار و پروژه عملی است.
      در مورد ایاب و ذهاب نیازی به پرداخت نیست و بعد از اطمینان از تغییر شیب بدون تخریب نیازی به هیچ گونه هزینه رفت و آمد ندارید و این وظیفه ما است که اطلاعات را به خریدار بدهیم. انشاالله که با کم ترین هزینه نرده پ
      له پیچ شما اصلاح شود.

       
      پاسخ
  • محمد شاه ولیان
    آوریل 20, 2024 3:35 ب.ظ

    سلام
    نرده پله پچ‌ برای استفاده در بالکن به سمت پشت بام نیاز دارم ، البته باید در خاطر داشته باشد که قطعا پشت بام تبدیل به روغن خواهد شد ، پیشنهاد شما برای ساخت نرده حفاظ چیست

     
    پاسخ
  • سلام
    قیمت هر متر طول نرده پیچ فرفورژه چند است ، هزینه ارسال ،نصب و بسته بندی به چه صورت محاسبه می‌شود

     
    پاسخ
  • سلام
    قیمت نرده پله پیچ لیزری و CNC با عرض ۸۰ سانت و ارتفاع کناره لیزری ۹۵ و ورق ۳ میل چند است ، ما طرح خاصی نیاز نداریم و بهترین و مناسب ترین نرده پله پیچ کدام طرح است و قیمت هر متر طول آن با محاسبه هزینه نصب چند است.

     
    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست