نرده راه پله فرفورژه

نرده پله هایی که در بخش داخلی و خارجی ساختمان مورد استفاده قرار میگیرند، در  زیبایی دکوراسیون داخلی و نمای بیرونی ساختمان نقش انکار ناپذیری دارند. از نرده فرفورژه در قسمت های مختلفی از ساختمان همانند پله ، تراس و بالکن استفاده میشود. در ساختمان های دوبلکس نرده پله داخلی اهمیت بیشتری از سایر قسمت ها دارد . نرده راه پله دوبلکس فرفورژه که به صورت هنرمندانه از قطعات پیچیده فلز و گلنرده ساخته میشوند را میتوان به عنوان یک اثر هنری استفاده کرد. به همین دلیل است که نرده پله فرفورژه اولین انتخاب برای پله دوبلکس در ساختمان های ویلایی و اعیانی لوکس بشمار میرود.

"<yoastmark

"<yoastmark

همان طور در در تصاویر راه پله فرفورژه مبینید زیبایی خیره کننده و منحصر به فرد قطعات فرفورژه است که در نگا اول انسان را محو تماشای خدو میکند. پیچ های آهن فولادی که همانند یک خمیر بازی به هم پیچیده اند ساعت ها میتواند انسان را محو تماشای خود کند. جدا از زیبایی نرده فرفورژه قطعا امنیت و مقاومت نرده راه پله و نرده تراس مد نظر خریداران است که قطعا به صورت استاندارد رعایت میشود. ارتفاع استاندارد نرده راه پله، فاصله قطعات داخلی نرده راه پله و فاصله نرده با آسانسور و دیوار مواردی هستند که باید در زمان ساخت رعایت شوند.

انواع نرده پله فرفورژه

نرده فرفورژه را به سختی میتوان دسته بند کرد. سبک ساختمان،   متریال نرده پله را میتوان دو معیار برای تفکیک انواع نرده فرفورژه تلقی گرد.  در بخش طرح و سبک ساختمان نرده راه پله فرفورژه مدرن، نرده پله فرفورژه ساده، نرده پله فرفورژه لوکس و سفارشی معیار انتخاب نرده پله فرفورژه ساختمان هستند.  البته در ساخت نرده پله فرفورژه قطعات غیر فلزی وجود دارند که تاثیر آنها در زیبایی نرده پله غیر قابل انکار است.

هندریل محل اتصال دست به نرده پله است که میتوان آن را با چوب تولید کرد. قطعا ارتباط دست با چوب به مراتب بهتر از فلز است. شکل هندریل های چوبی نیز با توجه به امکان تراش چوب به مراتب زیبا تر و مقرون به صرفه تر از فلز است. در ساخت نرده پله فرفورژه لوکس می توانید از این مدل ابزار به عنوان دستگیره در طول نرده پله استفاده کرد.

نرده پله فرفورژه لوکس

ساختمان های ویلایی و لوکس به دلیل استفاده از متریال مرغوب و مناسب نیاز به نرده پله مطابق با نما و سلیقه شخصی دارند. مجموعه حفاظ سازه با توجه به این حقیقت انواع مختلفی از نرده پله فرفورژه را طراحی و تولید کرده است. شکل و فرم این مدل نرده پله ها با توجه به سبک های مختلف معماری طراحی شده است تا انتخاب برای مهندسین و صاحبان ساختان های اعیانی راحت شود. بخش طراحی در این مجموعه صرفا جهت بروز رسانی مدل های نرده پله فرفورژه و یا طراحی نرده راه پله برای ساختمان های خاص است. متریال بکار رفته در این سبک پله فرفورژه دوبلکس مقاوم، ظریف و زیبا است. دستگاه های لیزری برش کاری را در ابعاد مختلف انجام می‌دهند. ذوب و ریخته گری توسط چدن و آلومینیوم با توجه به ابعاد و ضخامت قطعات انجام میگیرد. ابعاد کوچک تر از 15 سانت توسط چدن و ابعاد بزرگتر به دلیل وزن کم آلومینیوم با این فلز زیبا انجام میگیرد.

نرده پله فرفورژه مدرن

تصور بسیاری از افراد بر این اصل استوار است که نرده پله فرفورژه را نمی‌توان در سبک مدرن تولید کرد. در صورتی که بسیاری از اماکن مدرن از این نوع نرده گله استفاده میکنند. استفاده و بکارگیری از تکنولوژی روز دنیا  همانند دستگاه برش لیزری سبب شده است تا انواع مختلفی از نرده پله را با استفاده از برش ورق های لیزری بدون برجستگی تولید کرد. نمای این مدل نرده پله بسیار زیبا و به روز است. این طرح نرده پله فرفورژه بیشتر تک رنگ هستند.  رنگ های سفید و مشکی براق و مات رنگ های غالب در این مدل نرده پله فرفورژه محسوب میشوند.

قیمت نرده پله مدل فرفورژه

قیمت نرده پله فرفورژه با توجه به متریال بکار رفته در طرح و مدل نرده پله دارد. جدا از قیمت متریال بکار رفته در ساخت نرده، وزن نرده راه پله یکی از آیتم های مشخص کنند قیمت نرده پله دوبلکس فرفورژه است. معمولا راه پله مستقیم و بدون خم قیمت بسیار مناسب تری دارند. ساخت الگو و خم کردن قطعات فرفورژه است که سبب میشود نرده راه پله فرفورژه پیچ قیمت بیشتری داشته باشد. برای اطلاع از لیست قیمت انواع مختلف نرده پله فرفورژه و ساده میتوانید با شماره تلفن 09124403540  مهندس کریمی و شماره تلفن 09121351284 مهندس صادقی به صورت تمام درخواست  مشاوره و بازدید رایگان به همراه اطلاع از لیست قیمت داشته باشید.

قیمت نرده فرفورژه پله دوبلکس

قیمت نرده فرفورژه پله دوبلکس همان طور که در بالا نیز بدان اشاره شد با توجه به خم و مدل مشخص میشود. در این مدل نرده فرفورژه پله دوبلکس خم و زاویه پله میتواند تاثیر زیادی در قیمت نرده پله داشته باشد. خم کردن قطعات فولادی توسط دست و کوره انجام میشود تا از هر گونه ترک و شکست ریز در قطعات جلوگیری شود. معمولا قیمت قطعات فرفورژه در یک بازه قیمتی است که سبب میشود قیمت نرده های مستقیم یکسان باشد، با توجه به این حقیقت وزن نرده و فرم و حالت آن است که امکان تغییر قیمت نرده دوبلکس فرفورژه را رقم میزند. برای بررسی قیمت تمام شده نرده پله دوبلکس بهتر است از بازدید و کارشناس استفاده کنید تا هیچ گونه مشکلی در طرح و قیمت تمام شده نداشته باشید.

قیمت فرفورژه کیلویی

گل نرده راه پله

مدل نرده فرفورژه شیک راه پله

نرده فرفورژه ساده

نرده فرفورژه تراس

 

نرده فرفورژه راه پله ثامن

قیمت نرده فرفورژه پله گرد

به این مطلب امتیاز دهید

2 دیدگاه. ترک جدید

  • سلام
    مهندس جان بنده محمدی هستم از کلاردشت
    قیمت نرده پله فرفورژه را در سایت نتوانستم پیدا کنم‌، چنانچه امکان دارد قیمت تصویر دوم‌ از بالا و یا احیانا اگر لیست قیمت کلی دارید را برای بنده ارسال نمایید ‌،

     
    پاسخ
    • سلام جناب آقای محمدی قیمت نرده پله فرفورژه را به دلیل عواملی همانند شرایط ساخت و نصب، شیب و پیچ نرده و متراژ نرده بستگی دارد، قیمت پایه هر متر طول نرده پله فرفورژه که شما انتخاب کرده اید 3/5 ملیون تومان است. لیست قیمت پایه کلیه نرده پله های فرفورژه را برای شما در ایمیل ارسال کردم. چنانچه شماره تلفن برای ما ارسال کنید می‌توانیم در نرم افزار هایی همانند واتس آپ و ایتا ارسال کنیم.

       
      پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست