درب ورودی با درب فرفورژه در بخش ورودی هر باغ، ویلا یا ساختمان یک نیاز جدی محسوب میشود. زیبایی و شکیل بودن درب فرفورژه اهمیت زیادی دارد ولی در عین حال استحکام و دوام درب فرفورژه مهمترین عامل در انتخاب درب فرفورژه ویلایی است.  انتخاب یک درب فرفورژه زیبا و مقاوم حسن سلیقه صاحب ویلا را نشان میدهد. انواع مختلفی از درب فلزی وجود دارند. درب فلزی ساده، درب لیزری و درب چوبی انواع مختلف درب ویلایی با توجه به متریال هستند، ولی در بین این درب ها درب فرفورژه به لحاظ مقاومت، زیبایی و تاثیر مثبت در نمای ساختمان بهترین گزینه محسوب میشود.

مجموعه حفاظ سازه و ثامن تولید کننده تخصصی انواع درب فرفورژه استاندارد دست ساز با بهترین متریال و کیفیت بسیار عالی محسوب میشوند. تلفن های همراه 09124403540 __09121351284 به صورت تمام وقت آماده ارائه مشاوره و کارشناسی به صورت رایگان در سراسر کشور هستند.

درب فرفورژه ویلایی

درب فرفورژه انواع مختلفی دارد که گلنرده و سبک طراحی آن نقش تعیین کننده ای در انتخاب درب فرفورژه به عنوان درب باع، ویلا یا درب فرفورژه ساختمان مسکونی دارد. استفاده از قطعات چدنی به منظور برجسته کردن و ایجاد نقش های ماندگار به عنوان درب ویلایی یکی از موارد محبوب در انتخاب درب فرفورژه به عنوان درب ورودی ویلا است. درب فرفورژه همانند همه درب های فلزی دارای یک چهار چوب مقاوم و ساده پروفیلی است. داخل این کادر فلزی انواع مختلفی از گلنرده و قطعات چدن فلزی به هم متصل شده اند که شاکله اصلی درب فرفورژه در طراحی محسوب میشوند. هماهنگی درب فرفورژه ، نرده راه پله دوبلکس و پله پیچ در ویلا با قطعات فرفورژه امکان پذیر است.

درب فرفورژه

درب الیزه سفارشی

قیمت درب فرفورژه ویلایی معمولا به طرح و مدل درب بستگی دارد. ابعاد و جزئیات طرح ها متغیر است و همین دلیل افزایش یا کاهش وزت و قیمت درب فرفورژه ویلایی است. مدل های ساده و شرکتی معمولا با قیمت مناسب تری ارائه میشوند و درب های سفارشی و دست ساز بسیار زیبا و خاص تر از سایر مدل ها هستند. برای انتخاب یک درب فرفورژه ویلایی اهمیت دارد که طرح و مدل درب شما با محیط پیرامون شما مناسب باشد. در درب فرفورژه ویلایی مدرن استفاده از خطوط صاف و هندسی در جذابیت ویلا تاثیر گذار است و قیمت آن نیز به نسبت درب های خاص و پیچیده مناسب تز از سایر مدل ها است.

هنگامی که سخن از ویلا به میان می اید ناخودآگاه یاد درب های فرفورژه مشکی طلایی یا سفید طلایی با گل های برجسته و باشکوه می افتید. طراحی و ساخت یک مدل فرفورژه ساده نیست و به همین دلیل است که برخی از طرح های درب فرفورژه ماندگار بوده اند. درب ترک، درب ارغوان و درب الیزه از طرح های شاخص بشمار میروند. شکوه و زیبایی درب فرفورژه تاثیر بسیار زیادی در نمای ویلا و ساختمان اعیانی دارد. برجستگی قطعات چدن که عموما گل و برگ های بزرگ و کوچک هستند با رنگ جلای خاصی پیدا میکنند.

ساخت درب فرفورژه ویلایی

درب فرفورژه باید دارای دو ویژگی باشد. امنیت، مقاومت و استاندارد بودن متریال مورد استفاده قرار گرفته به همراه زیبایی و هماهنگ بودن با سبک معماری دو ویژگی شاخص دربهای فرفورژه ویلایی هستند. محیط خانه به خصوص ویلا ها برای همه افراد محیطی امن و آرامش بخش است. استفاده از متریال استاندارد و مقاوم سبب میشود تا این آرامش در ویلا ها که معمولا در مناطق خلوت هستند بهتر قابل لمس باشد. پوشش درب، ضخامت ورق و چهار چوب فلزی پروفیل کلاف و حفاظ درب و پنجره از مواردی هستند که در ساخت درب فرفورژه ویلایی باید رعایت شوند.

رنگ درب فرفورژه ویلایی

یکی از بزرگترین ضعف ها در فلزات، جذب رطوبت و اکسید شدن آن است. شما هم حتما درب هایی را دیده اید که بعد از رنگ زدن دچار پوسیدگی یا زنگ زدگی شده اند. در برخی از نقاط اتصال درب ها رنگ زردی روی درب ریخته میشود که منظره بسیار زشتی را تداعی میکند. برای جلوگیری از این مشکلات در درب فرفورژه ویلا از رنگ کوره ای الکترو استاتیک(یا رنگ پلی استر ) استفاده میشود. در این روش سطح فلز و فرفورژه بدون دخالت آب  با فرچه سیمی صیقلی شده و سپس درب برای جرم گیری داخل کوزه شده و به مدت 20 دقیقه در دمای 220 درجه حرارت داده میشوند. بعد از این مرحله پودر بر روی درب پاچیده میشوند. درب و دستگاه به صورت مثبت منفی بارگذاری میشوند که سبب میشود رنگ جذب پروفیل و درب شود. ماستیک یا درز بند ضد حرارت در این مرحله تمام درز ها و نقاطی که دو فلز روی هم قرار میگیرند درزگیری میشوند.  بعد از این مرحله مجدد درب درون کوره قرار گرفته و تا دمای 220 درجه به مدت 15 دقیقه حرارت می‌بیند.

به این مطلب امتیاز دهید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست