انتخاب بهترین نرده راه پله

راه پله یا همان راه های تردد بین طبقات از عناصر مهم در بخش داخلی ساختمان محسوب میشوند. ایمنی همواره مهمترین چالش انسان بشمار میرود که نرده راه پله هم از این قاعده پیروی میکند، در انتخاب بهترین نرده پله علاوه بر امنیت میتوان نرده پله را به عنوان عنصری زیبا و ظریف در دکوراسیون داخلی ساختمان استفاده کرد. نرده های ساده ، زیبا و مدرن که با قطعات فرفورژه ساخته میشوند را میتوان به عنوان یکی از بهترین نرده پله ها انتخاب کرد. با توجه به این باور که سلیقه ها با هم متفاوت هستند انواع مختلفی از نرده پله همواره در حال طراحی و تولید هستند که میتوانند شما را در انتخاب بهترین نرده پله کمک کنند.

متریال نرده پله فلزی میتواند یکی از عوامل زیبا تر بودن نرده راه پله محسوب شود. نرده های دوبلکس پیچ دار قطعا از نرده پله مستقیم زیبا تر هستند. به خصوص که در ساخت آن از فرفورژه و قطعات چوب استفاده شده باشد قطعا چنین ترکیبی میتواند به عنوان یک عنصر دکوراتیو در طراحی ساختمان به شمار رود. بنا بر این حقیقت در انتخاب نرده ای مناسب برای راه پله باید دقت کنید

درب حیاط فلزی و نرده پله هر دو در زیبایی ساختمان مهم هستند، درب حیاط در بخش بیرونی و نرده پله در بخش داخلی ساختمان موثر هستند. ما در مجموعه حفاظ سازه انواع نرده راه پله فلزی اعم از نرده پله فرفورژه، لیزری و سی ان سی را طراحی و تولید کرده ایم که میتوانید برای دریافت مشاوره و درخواست بازرسی رایگان در مورد انواع نرده راه پله با شماره تلفن های 09124403540 ، 09121351284 به صورت تمام وقت تماس بگیرید. مشاوران ما به صورت تمام وقت آماده جواب گویی به شما عزیزان هستند.

بهترین نرده پله با استارت

عکس بهترین نرده پله ویلایی خاص منحصر به فرد

دلیل استفاده از نرده راه پله

ویژگی های بهترین نرده راه پله

انواع نرده پله با تصاویر بهترین نرده پله

قیمت بهترین نرده پله فلزی

رنگ نرده راه پله

دلیل استفاده از نرده پله به صورت خلاصه جلوگیری از هر گونه صدمه و آسیب دیدگی ناشی از سقوط از ارتفاع حاصل از ساخت راه پله است. به طور معمول برای هر بلندی باید یک گارد ایمن با نرده نصب شود. در قانون نظام مهندسی برای راه پله هایی که نیاز به 4 پله دارند لزوما باید نرده نصب شود.

نرده پله مدرن سفید کرم

ویژگی های بهترین نرده پله

متریال با کیفیت، ارتفاع استاندارد های ایمنی در ساخت نرده پله ، استفاده از جوش co2، خم کاری و گرد کردن قطعات بدون هیچ گونه آسیب به متریال، رنگ آمیزی کوره ای همگی شرایطی هستند که یک نرده پله استاندارد میبایست داشته باشد.

استفاده از متریال مناسب همانند پروفیل های فولاد مبارکه، ورق های فلزی بدون موج و چدن هایی که با استفاده از سیستم ریخته گری القایی ساخته شده اند سبب میشوند تا نرده پله بدون کوچک ترین ایرادی در شکل ظاهری تولید شود. شاید در مرحله اول این نکات بسیار جزیی باشد  ولی باید به دانید که هر گونه مشکل در این موارد سبب میشود که تمامی ایراد ها که دیده نمی‌شوند نمایان شوند.

هیچ شکی در انتخاب نرده پله با توجه به سلیقه وجود ندارد، شما به عنوان یک سازنده ساختان یا ویلا نیاز به نرده راه پله دارید که توسط تصاویر نرده ها در اینترنت، کاتالوگ های فیزیکی و دیجیتال یا نمایندگی های فروش انتخاب میکنید. ارتفاع استاندارد و نبود روزنه های بیشتر از 12 سانت از مواردی هستند که باید توسط تولید کننده نرده پله رعایت شوند. شما اگر بهترین نرده پله فرفورژه را هم انتخاب کنید که در کادر نرده روزنه های 20 سانتی به دلیل شکل طرح وجود داشته باشد قطعا بعد ها دچار مشکل خواهید شد. این موارد در همه اماکن از ساختمان های مسکونی، ویلایی گرفته تا مجتمع های فروشگاهی و تالارها میبایست رعایت شوند.

رنگ آمیزی بهترین نرده پله

برای زیبا تر کردن انواع نرده پله نیاز است تا با رنگ ها ایجاد سایه کنید. سایه روشن کردن نرده پله فرفورژه که به پتینه کاری شهرت دارد میتواند نمای نرده پله را دو چندان کند. رنگ آمیزی مشکی طلایی، سفید طلایی شاخص ترین رنگ ها برای پتینه کاری محسوب میشوند. شما میتوانید رنگ زمینه را همرنگ یا متضاد نما در نظر گرفته و سپس رنگ سایه را بالعکس انجام دهید. پتینه کاری اگر درست انجام شود، هر بیننده ای را در نگاه اول محو تماشای خود میکند.

 

به این مطلب امتیاز دهید

2 دیدگاه. ترک جدید

  • سلام
    من یک ویلا دارم و نه دنبال بهترین نرده راه پله هستم ، نیاز دارم تا قبل از انتخاب نرده دوبلکس نمونه کار شده آن را ببینم با این که یک متر از سر پله اجرا شود ، هزینه آن را ه پرداخت خواهم کرد .
    اولا بهترین نرده پله دوبلکی یا بهترین ها را برای من ارسال کنید تا بعد ار انتخاب نهایی یک نمونه کار سده در دماوند یا یک متر از پله را اجرا کنید . هزینه طراحی، ساخت و نصب نرده پله را در صورت عدم تمایل میپردازم
    میرزازاده

     
    پاسخ
  • محمد ابراهیمی
    آوریل 22, 2024 3:39 ب.ظ

    سلام
    نرده پله فرفورژه ویلایی که سبک مدرن داشته باشد دارید یا نه ؟ بیشتر طرح های که ما دیدیم نرده پله فرفورژه سلطنتی است، قیمت نرده پله مدرن فرفورژه یا لیزری را هم برای ما ارسال کنید ،
    شماره تلفن بنده 09122042570ابراهیمی
    ما نرده پله را برای چالوس ،هچیرود نیاز داریم ، بی زحمت ارسال و نصب و رنگ و لکه گیری هم محاسبه شده باشد ،

     
    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست