نرده شاخ گوزنی جدید ترین نوع حفاظ روی دیوار است که در عین حال پرفروش ترین حفاظ ساختمان در سالهای 95 تا 97 بوده است.

دلیل اینکه یک محصول در مدت کوتاهی توانسته بازار را به سمت خود جذب کند و عنوان پرفروش ترین حفاظ سال را به دست بیاورد تنها یک چیز است: توجه به نیاز بازار.

چرا نرده شاخ گوزنی؟

نرده شاخ گوزنی در تمامی زمینه ها نسبت به سایر حفاظ های قدیمی برتری دارد. بازار نرده روی دیوار تا سالیان درازی در اختیار نرده های فلزی میله ای یا حفاظ نیزه ای بود. حفاظ های ساده ای که نوک آنها به شکل سرنیزه تیز میشد یا سزنیزه ها بصورت جداگانه به بالاترین نقطه حفاظ جوش داده می شد. این حفاظ های قدیمی ایرادهای زیادی داشت.

امنیت نرده شاخ گوزنی

نرده های نیزه ای قدیمی روی سطح دیوار را پوشش نمیدادند و افراد مهاجم به راحتی میتوانستد روی دیوار آمده و در کنار این نرده ها بایستند در حالیکه انواع نرده شاخ گوزن به دلیلی وجود تعداد زیادی نوک فلزی که تا 3 سانت با دستگاه تیز شده اند عملا امکان هیچگونه تماسی را به مهاجمین نمیدهند و به دلیل اینکه حجم مناسبی دارند (40 تا 65 سانت) عملا سطح خارجی دیوار را به راحتی پوشش می دهند.

در بسیاری از موارد سارقین از همین میله ها در نرده های قدیمی برای بالا رفتن از دیوار استفاده میکنند! تراکم بالایی از فلزهای نوک تیز از پایین حفاظ تا بالای آن باعث بازدارندگی است: بدین صورت که حتی فکر عبور را هم برای ناظری که از پایین دیوار به حفاظ مینگرد غیر ممکن مینماید؛ به دلیل آسیبهای جبران ناپذیر… امنیت نرده شاخ گوزنی در بالاترین سطح در طراحی این نوع نرده دیواری در نظر گرفته شده است.

زیبایی نرده شاخ گوزنی

زیبایی نرده شاخ گوزنی قابل قیاس با نرده های قدیمی نیست.  حفاظ های قدیمی به صورت میله ای و در ساده ترین شکل ممکن طراحی شده اند؛ مانند آنچه که در زندان ها میبینیم که این به زیبایی ساختمان صدمه میزنند. شاید این نوع میله ها برای محیط هایی مانند کارخانه ها و انبارهای وسیع خارج شهر مناسب باشد ولی برای ساختمان های مسکونی و تجاری و باغ و ویلاها که هزینه زیادی برای زیبایی نمای آنها صرف میشود باید از حفاظ هایی استفاده کرد که در عین استحکام , از زیبایی قابل قبولی برخوردار باشند.

مدلهای نرده شاخ گوزنی مانند مدل لیلیوم و مدل نیزار از زیباترین مدلهای نرده روی دیوار در ایران هستند

قیمت حفاظ شاخ گوزنی

حفاظ شاخ گوزنی بدلیل  چیدمان نامنظم و همچنین نوک بسیار تیز خود جدای از اینکه ریسک ورود به منزل از روی یدوار را بسیار افزایش می دهد، بدلیل استفاده کمتر از میلگرد به نسبت سای رمدل های حفاظ روی دیوار، قیمت مناسب تری را نسبت به سایر نرده های روی دیوار داراست.

نصب نرده شاخ گوزنی

برای نصب نرده شاخ گوزنی باید از افراد باتجربه و ماهر استفاده کرد. با توجه به اینکه انواع نرده شاخگوزنی در قطعات 1 متر و 2 متر ساخته می شوند؛ نصاب باید این قطعات را در محل نصب و روی دیوار به هم متصل کند. این اتصالات باید بسیار دقیق انجام گیرد تا در انتها مجموعه یکدستی را شاهد باشم. همچنین نصاب , برای استحکام حفاظ بر روی دیوار با سوراخکاری بر روی دیوار و قراردادن پین های فلزی داخل آنها , حفاظ را به این پین ها جوش میدهد. با اتصال حفاظ در طول به هم و همچنین اتصال به دیوار از طریق این پین ها ما بیشترین استحکام را خواهیم داشت.

برای نصب نرده شاخ گوزنی نصاب باید قبل از ساخت نرده , از محل پروژه بازدید به عمل آورد تا موارد خاص مانند انحنای روی سردرب یا وجود موانعی نظیر لوله گاز و … را برسی کند. با صلاحدید نصاب در برخی دیوارها نیاز به کارهای بیشتری مانند پروفیل کشی سطح کار و … وجود دارد.

انواع نرده شاخ گوزنی – راهنمای خرید حفاظ و نرده

انواع مختلفی از نرده شاخ گوزنی برای هماهنگی با بودجه و سلیقه مشتری و هماهنگی با نمای ساختمان وجود دارد. تمامی این مدلها در ارتفاع مختلفی ساخته می شوند. از 40 سانتیمتر تا 150 سانتیمتر و حتی بیشتر!

نرده مدل شاخ گوزنی

اولین و پرفروشترین مدل نرده دیوار, حفاظ شاخ گوزنی است. حجم متراکمی از لبه های برنده فلزی که رو به بیرون قرار گرفته اند و هرکدام تا 3 سانتیمتر با دستگاه های مخصوص تیز شده اند. به سبب وجود این لبه های فلزی و همچنین حجم مناسبی که این حفاظ بر روی عرض دیوار پوشش میدهد؛ بالاترین سطح ایمنی را برای دیوار شما تامین میکند. کوچکترین تماسی با این لبه های فلزی برنده موجب آسیب جدی خواهد شد. این بزرگترین مزیت برای این نوع حفاظ است. ریسک بالای عبور باعث صرف نظر کردن مهاجمان خواهد شد. آنها به دنبال گزینه های ساده تری خواهند رفت

نرده شاخ گوزنی مدل لیلیوم

زیباترین و ایمن ترین نرده دیوار , مدل لیلیوم است. حفاظی که به شکل گل طراحی شده است و زیبایی خیره کننده ای دارد. اگرچه تمامی مدلهای نرده شاخ گوزنی امنیت بالایی دارند ولی حفاظ لیلیوم را می توان ایمن ترین آنها دانست. برای ساختمان مسکونی و تجاری و همچنین باغ و ویلاهای شخصی می توانید از حفاظ لیلیوم استفاده کنید. رنگ این نوع نرده دیواری معمولا سفید , مشکی یا قهوه ای است و غنچه های آن به رنگهای طلایی و مسی رنگ میشود.

مناسب ترین سایز برای ارتفاع حفاظ لیلیوم 100 سانتیمتر است ولی بسته به ارتفاع دیوار و بوجه تان میتوانید از 80 تا 120 سانتیمتر این حفاظ را بر روی دیوار خود سفارش دهید.

عکس نرده شاخ گوزنی حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم

عکس نرده شاخ گوزنی / حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم

نرده شاخ گوزنی مدل نیزار:

نرده شاخ گوزنی مدل نیزار نیز یکی از زیباترین مدل های حفاظ روی دیوار است. شکل s مانند این حفاظ با قوسهای دوطرفه زیبایی که دارد جلوه بینظری به لحاظ بصری به آن داده است. حفاظ نیزار دارای دوستون لبه های نوک تیز به سمت بیرون است یکی در پایین حفاظ که مانع بالا آمدن فرد مهاجم به روی دیوار میشود و دیگری در بالای حفاظ که مانع عبور فرد از روی نرده حفاظ میشود.

برای نرده حفاظ مدل نیزار معمولا از رنگ های مشکی – سفید و قهوه ای یا قهوه ای سوخته استفاده میشود. اندازه استاندارد برای این حفاظ 90 سانتیمتر تا 120 سانتیمتر میباشد ولی شما میتوانید در سایر اندازه ها هم این نرده دیواری زیبا را سفارش دهید.

نرده شاخ گوزنی مدل بوته ای

نرده شاخ گوزنی مدل بوته ای از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به حفاظ شاخ گوزنی دارد. با این تفاوت که حفاظ بوته ای یک ردیف در عرض بیشتر از حفاظ شاخ گوزنی دارد. در نتیجه حجم بیشتری را روی دیوار پوشش میدهد و به لحاظ ظاهری نیز متراکم تر دیده میشود.

برای مدل بوته ای نیز شما از ازتفاع 40 سانت تا 150 و بالاتر هم میتوانید سفارش دهید. توصیه ما به اکثر خریداران , استفاده از ارتفاع 90 تا 120 سانتیمتر است. زیرا در این سایزها بیشتریت امنیت و زیبایی را خواهید داشت. در عین حال گاهی در برخی قسمت ها نیاز به استفاده از سایزهای مختلف به وجود میآید (به دلیل اختلاف سطح دیوار) که این مورد با هماهنگی کارشناس اندازه گیری کاملا با شما هماهنگ خواهد شد.

نرده شاخ گوزنی :نسل جدید حفاظ روی دیوار

نرده شاخ گوزنی در تمامی شاخصه ها نسبت به سایر رقبای خود برتری دارد:

1- امنیت: ساختار نرده شاخ گوزنی از پایه برای بالاترین درجه امنیت طراحی شده است. لبه های برنده فلزی که بصورت حجیم در کنار هم شکل گرفته اند و با طراحی منحصر به فرد؛  امنیت حداکثری دیوار شما را تضمین می کند. همچنین اتصال از چند نقطه به هم و همچنین به دیوار باعث ایجاد ایجاد سدی نفوذناپذیر خواهد شد

2- زیبایی: طراحی مدل های مختلف حفاظ شاخ گوزن برای همه سلایق و کاربری ها و همچنین رنگ آمیزی نامحدود و همسان با نمای ساختمان. شما با هر نوع سلیقه میتوانید یکی از مدلهای زیبای نرده شاخ گوزنی را انتخاب کنید. این مدل نرده ساختمان نه تنها از زیبایی عمارت شما نمیکاهند بلکه جزئی از نمای زیبای ساختمان شما خواهند شد.

3- قیمت مناسب: قیمت حفاظ شاخ گوزنی به نسبت سایر انواع نرده ساختمان با توجه به اینکه در ارتفاع کمتر، امنیت بیشتری را بوجود می آورد تا 30 درصد صرفه جویی برای شما حاصل می کند. تنوع در ارتفاع و تراکم و رنگ این نوع حفاظ ساختمان نمایانگر توجه به مشتری مداری در طراحی این حفاظ مدرن می باشد. بنابراین شما با هر نوع بودجه و سلیقه ای میتوانید یکی از انواع نرده شاخ گوزنی را در هر نوع ارتفاعی تهیه کنید و نسبت به امنیت آن اطمینان داشته باشید.

نرده شاخ گوزنی

نرده شاخ گوزنی

حفاظ سازه: تولید کننده انواع نرده شاخ گوزنی

  • استفاده از میلگردهای یکدست و با سایز استاندارد
  • استفاده از جدیدترین متد جوشکاری صنعتی : جوشکاری پیشرفته تحت گاز co2
  • رنگ کوره ای با روش الکترواستاتیک با استفاده از مرغوبترین برندهای رنگ پودری در ایران
  • نیروی فنی باتجربه و ماهر در تمامی قسمت ها : برشکاری-خمکاری-جوشکاری-رنگ کاری – نصب نرده شاخ گوزنی
  • امکان ارسال به تمام شهرهای ایران
  • پشتیبانی و مشاوره از ابتدای تماس تا انتهای نصب و جلب رضایت کامل مشتری

برای آشنایی با انواع نرده شاخ گوزنی در مجموعه حفاظ سازه از این لینک استفاده کنید: انوع نرده روی دیوار

تماس با کارشناسان ما : 02156586756 – 02156586757 – 09124403540

به این مطلب امتیاز دهید

8 دیدگاه. ترک جدید

  • قیمت نرده شاخ گوزنی و انواع مدل های حفاظ روی دیوار و نرده روی دیوار و عکس شاخ گوزنی

     
    پاسخ
  • […] معمول از ضخامتهای 8 میل – 10 میل یا 12 میل برای تولید نرده شاخ گوزنی استفاده […]

     
    پاسخ
  • سلام
    حفاظ شاخ گوزنی برای گیلاوند در منطقه جاده فیروز کوه ارتفاع ۹۰ سانت را با رنگ کوره ای و جوش co2 چند محاسبه میکند . قیمت حفاظ شاخ گوزنی با قیمت حفاظ بوته ای چه قدر تفاوت دارد .
    ! لطفا هزینه نصب حفاظ شاخ گوزنی را هم بفرمائید .

     
    پاسخ
  • سلام
    حفاظ شاخ گوزنی برای گیلاوند در منطقه جاده فیروز کوه ارتفاع ۹۰ سانت را با رنگ کوره ای و جوش co2 چند محاسبه میکند . قیمت حفاظ شاخ گوزنی با قیمت حفاظ بوته ای چه قدر تفاوت دارد .
    ! لطفا هزینه نصب حفاظ شاخ گوزنی را هم بفرمائید .

     
    پاسخ
  • […] نرده شاخگوزنی نه تنها امنیت را در بالاترین سطح برای ساختمان شما به ارمغان می آورد بلکه با طراحی زیبای خود میتواند به عنوان بخشی از نمای زیبای ساختمان شما بدرخشد. استفاده از رنگ های متنوع هماهنگ با نمای ساختمان و به سلیقه شما از جمله مزیت های این نوع حفاظ مدرن است. […]

     
    پاسخ
  • سلام
    عکس این مدل که برای مدل نرده روی دیوار گذاشتید اسم مدلش چی هست
    کدام نرده روی دیوار بهتر و مقرون به صرفه تر هست ؟
    حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ بوته ای چه تفاوتی باهم دارند ؟

     
    پاسخ
  • شانه بند پور
    دسامبر 8, 2018 12:18 ق.ظ

    ما در مجتمع برای نمای ساختمان حفاظ لیلیوم انتخاب کردیم . حفاظ شاخ گوزنی با حفاظ لیلیوم از نظر امنیت کدام برتر هستند ، قیمت حفاظ شاخ گوزنی و حفاظ لیلیوم بسیار متفاوت است واقعا ارزش دارد .
    ممنون راهنمایی کنید

     
    پاسخ
  • حفاظ شاخ گوزنی کرج ، برای ۱۷ متر آیا شنا ارسال میکنید ، قیمت حفاظ شاخ گوزتی شما چند است .

     
    پاسخ

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست