حفاظ روی دیوار: تامین امنیت و آرامش

حفاظ سازه تولید کننده حفاظ روی دیوار و حفاظ پنجره

حفاظ سازه تولید کننده حفاظ روی دیوار و حفاظ پنجره

حفاظ روی دیوار؛ حفاظ سازه: تولید و صادر کننده ایمن ترین و زیباترین حفاظ روی دیوار

مهمترین مولفه تامین امنیت برای هر مکان , ایمن سازی است: نصب درب های ضد سرقت برای آپارتمان و تجهیز فروشگاه ها به دوربین های حفاظتی همگی برای ایمن سازی محیط انجام میشوند که نقش بسیار موثری در بالابردن ضریب امنیتی دارند.

در بحث ایمن سازی فقط کافیست به این نکته توجه کنیم که اولین کار سارقین , ارزیابی و انتخاب هدف است. برای این افراد سهولت دسترسی و ریسک پایین دو اولویت مهم برای انتخاب محل سرقت یا ورود غیر مجاز میباشد. انتخاب یک سارق بین فروشگاهی که دوربین دارد و فروشگاهی که بدون نصب دوربین فعالیت میکند کدام است؟

بدون شک برای افرادی که قصد سرقت یا ورود غیرمجاز به مکانی را دارند اولویت انتخاب با ساختمان ها و محیط های بدون حفاظ یا با حفاظت پایین است. نصب حفاظ روی دیوار اگر نگوییم عبور را ناممکن میکند ؛ باعث بالا بردن ریسک عبور و همچنین صدمه به شخص متجاوز  شده و درنتیجه باعث صرفنظر سارق و انتخاب گزینه های سهل تر(بدون حفاظ) میشود. این یعنی ایمن سازی و بالابردن امنیت.

حفاظ روی دیوار مدل شاخ گوزنی

حفاظ روی دیوار مدل شاخ گوزنی

برای امنیت محیط اطراف خود چه کرده اید؟

کشیدن دیوار به دور ساختمان یا زمین, امروزه بیشتر تعیین کننده حریم ملک است و به علت سهولت دسترسی, دیوار کشی نقش حفاظتی خود را از دست داده است. انواع حفاظ روی دیوار , بهترین گزینه برای تامین امنیت دیوار ساختمان مسکونی, تجاری , ویلا , باغ و تمام محیط هایی که بصورت مجتمع ساخته میشوند نظیر: شهرک صنعتی , شهرک مسکونی, پایانه ها , شرکت های بزرگ و … میباشد.

با توجه به سلیقه های متفاوت و همچنین در نظر گرفتن میزان حفاظت مورد انتظار, انواع مختلفی از حفاظ فلزی و حفاظ آهنی برای ساخت حفاظ سر دیوار و نرده روی دیوار وجود دارد که هر یک ویژگیهای شاخصی نسبت به سایر مدلها را دارند که قطعا میتواند براورنده انتظار تمامی خریداران با هر نوع سلیقه باشد. حفاظ زیبا و ایمن را از ما بخواهید.

انواع حفاظ روی دیوار

حفاظ روی دیوار به دو دسته کلی تقسیم میشوند : 1-حفاظ کلاسیک  2-حفاظ مدرن

  1. حفاظ کلاسیک: بطور کلی برای کار در متراژ بالا استفاده میشود.
  • الف)حفاظ سرنیزه ای(حفاظ نیزه ای): ساده ترین نوع حفاظ با قابلیت افزایش ارتفاع عبور روی دیوار.
  • ب)حفاظ آبشاری (حفاظ خم) : یکی از پرکاربردترین انواع حفاظ برای کار در متراژبالا : نظیر شهرک های مسکونی, شهرکهای صنعتی, پایانه ها ی مسافربری, زمین های بزرگ تجاری و زمین کشاورزی

 

حفاظ شاخ روی دیوار مدل لیلیوم

حفاظ روی دیوار مدل لیلیوم

حفاظ مدرن: نسل جدید حفاظ روی دیوار

2. حفاظ مدرن یا حفاظ نامنظم(نسل جدید حفاظ روی دیوار): قیمت پایین و امنیت بالا موجب استقبال روزافزون از این نوع حفاظ شده است. ترکیبی از لبه های تیز و برنده فلزی که به ارتفاع و حجم های مختلف بصورت متراکم در کنار هم قرارگرفته است بطوریکه حتی فکر عبور را هم برای هر ناظری ناممکن میکند.

  • الف) حفاظ شاخ گوزنی: قیمت پایین – امنیت بالا – با قابلیت تعیین ارتفاع , رنگ و تراکم- طراحی به شکا شاخ گوزن
  • ب) حفاظ بته ای(حفاظ بوته ای): قیمت پایین – امنیت بالا – با قابلیت تعیین ارتفاع , رنگ و تراکم – با طراحی به شکل بته خار
  • ج) حفاظ شاخ گوزنی مدل لیلیوم: زیباترین مدل حفاظ مدرن با طراحی به شکل دسته گل – امنیت بسیار بالا -با قابلیت تعیین ارتفاع و رنگ
  • د) حفاظ نیزار: یکی از زیباترین مدلها طراحی شده بصورت قوسی متقارن – امنیت بسیار بالا – با قابلیت تعیین ارتفاع و رنگ

از گالری عکس انواع حفاظ دیدن فرمایید: گالری حفاظ

امنیت با انواع شاخ گوزنی

حفاظ سازه با بیش از 15 سال سابقه در طراحی و ساخت انواع درب فرفورژه مدرن و انواع نرده روی دیوار , دارای گواهینامه مدیریت کیفیت از qal انگلستان با افتخار بیش از 2500 پروژه در تمام شهرهای ایران , آلمان,اتریش,امارات, عراق و افغانستان را با موفقیت اجرا کرده است. برخی از شاخصه های در نظر گرفته برای محصولات تولیدی حفاظ سازه به شرح ذیل میباشد:

  • استفاده از متریال درجه یک
  • استفاده از رنگ پودری به روش الکترواستاتیک با پخت داخل کوره در دمای معین برای ماندگاری و دوام بالای رنگ
  • روش جوشکاری CO2 برای اتصال محکم و بادوام قطعات و اجزاء
  • مشاوره رایگان 24 ساعت 7 روز هفته
  • قابلیت ارسال به تمام نقاط ایران , خاورمیانه و اروپا
  • استفاده از پرسنل مجرب و متعهد
  • انجام پروژه با بالاترین کیفیت و کمترین زمان ممکن
  • امکان عقد قرارداد در محل پروژه

آنچه ما بدان می اندیشیم انجام پروژه به هر شکل ممکن و تحویل آن به مشتری نیست بلکه هر پروژه را به طور خاص به عنوان نماینده و معرف کیفیت و زیبایی محصولات حفاظ سازه میدانیم و تمام آنچه را که با علم و تجربه در طول سالیان آموخته ایم برای آن صرف میکنیم و در قبال آن اعتماد و رضایت مشتریان را با ارزش ترین دستاورد خود میدانیم.

حفاظ سازه : 09124403540 ؛  7-02156586756

انواع درب پارکینگ لوکسعکس درب پارکینگ

به این مطلب امتیاز دهید

13 دیدگاه. ترک جدید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست